مايو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مايو

للجميع

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

هيافه الولاد

كاتب الموضوعرسالة
rona

هيافه الولاد Empty
مُساهمةموضوع: هيافه الولاد   هيافه الولاد Icon_minitime1الثلاثاء أغسطس 26, 2008 11:09 am

ه[size=24]وريكو هيافة الولاد

تلاقى الوادبيبص لشاشه التلفزيون او الدش عينه هتطلع وهيموت نفسه لو في رقاصه او مطربه زى ماتكون هتطل من الشاشه وتقعد معاه

الواد تلاقيه عايز يلف ويدور ويعرف دى ويسيب دى واول مايحب يتجوز عايز واحده من غير تجارب لا ويقولك ايه انا اتجوز اللى صدتنى ومش رضيت تمشى معاياطب خد اللى مشيت معاها احسن ماتاخد اللى مشيت مع غيرك ههههههههههههه

الواد ممكن بعد ماتمر فتره كبيره على خطوبته او جوازه يحصله حاله عمى مؤقت يعنى ميشوفش حلاوه مراته ويحسسها كل يوم انه اتجوز دريكولا مع انه كان هيموت عليها

تلاقى الواد من دول عامل نفسه سبع البرومبه انا الكلمه كلمتى والشورى شورتىولو دورنا عليا تلاقى مراتة هى اللى ممشياه

تقوله عارف ياحبيبى احنا هنغير عفش البيتده بعد اذنك ياراجلى ياسبعى يتنفش هوه بالكلمتين دول ويكع مبلغ وقدره

لو الواد حب يوقع بنت يقعد يغنى عليها انا مفيش ولا واحدة سابتنى كل البنات بيموتوا فيه وهوه ارف منهم ولو دورنا عليه نلاقيه واخد كام افا جبار من كذا بنت

هيافة الاولاد فى شويه حركات

قال يعنى لما يفرمل العربيه فرمله امريكانى يبقى الواد روش

يشرب سجاير علشان يبقى راجل قدام اصحابه (N)

ميرضاش يبكى لانه راجل وعيب يعيط

تلاقى الواد هيموت نفسه قدام الماتش وممكن تجيله امراض الدنيا والاخره علشان حركه غلط من لاعب

تلاقى الواد لو البنت تقلت عليه هيموت ويكلمها ولو صرحتله بحبها يعيش الدور عليها

اغلبيه هذه الصفات فى الراجل الشرقى ومش كل الاولاد وممكن يكون هايف فى واحده او اتنين مش كله يعنى[/size]

هيافه الولاد
صفحة 1 من اصل 1